خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: مجموعه مدیریت شهری محمدیه علاوه بر توجه در امورات عمرانی به امورات اجتماعی نیز توجه ویژه دارد و باعث رضایتمندی مردم گردیده و امید را در دل آنها زنده کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

قزوین_ به گزارش بسیج، در جلسه ای که به مناسبت روز ملی شوراها با حضور سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، رئیس آموزش پرورش شهرستان البرز، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و سایر مسوولان شهری و استانی در صحن شورای شهر محمدیه برگزار شد از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای جلسه سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: همدلی و همکاری خوب و منسجم بین اعضای شورا اسلامی، شهرداری محمدیه و مدیریت خوب این مجموعه باعث گردید که شورای شهر محمدیه با اختلاف بالا نسبت به دیگر شوراها به عنوان شورای اسلامی برتر استان انتخاب شود و بیانگر آن است که شهردار محمدیه و اعضای شورای اسلامی شهر با تمام توان و تلاش در حال ارائه خدمات به مردم می‌باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز افزود: علیرغم برخی از کم لطفی ها از سوی بعضی از مسئولان استان نسبت به شهر مهرگان، شهردار و شورای اسلامی شهر محمدیه، مهرگان را جزئی از محمدیه دانسته و در حال ارائه خدمات به این شهر می‌باشند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری محمدیه علاوه بر توجه در امورات عمرانی به امورات اجتماعی نیز توجه ویژه دارد به خصوص در حمل و نقل که یکی از کارهای ماندگار بحث رایگان کردن حمل و نقل عمومی در این شهر توسط شهرداری می‌باشد که باعث رضایتمندی مردم گردیده و امید را در دل آنها زنده کرده است.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه جلسه که با حضور رئیس آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش متعلق به نظام و انقلاب است نه یک وزارتخانه و همه دستگاه‌ها موظفند که به آن کمک کنند.

وی تاکید کرد: کمک کردن به آموزش و پرورش کمک کردن به تعلیم و تربیت و فرهنگ یک جامعه است و هزینه در این حوزه سرمایه‌گذاری برای نسل آینده است.

عباسی رییس آموزش و پرورش نیز در این جلسه ضمن تبریک روز شورا و کسب رتبه شورای اسلامی برتر استان توسط اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: کسب رتبه برتر شورای اسلامی حاصل همدلی و انسجام بین مدیریت شهری ، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان خدمتگزار است.

در ادامه مهندس حسن فرخ رییس شورای اسلامی شهر محمدیه افزود: مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی، توجه ویژه به امور اجتماعی و رفاهی شهروندان داشته از جمله در حوزه حمل و نقل که متاسفانه در این بخش کاستی هایی از قبل وجود داشت و همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی عموم مردم در این حوزه شده بود.

وی یادآور شد: در حوزه حمل ‌ونقل با یک برنامه ریزی دقیق گام های موثری در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته شد که اول قدم طرح رایگان کردن ناوگان اتوبوسرانی بود که مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت. 

وی همدلی و همبستگی بین اعضای مدیریت شهری را از عوامل مهم کسب این عنوان‌ها برشمرد و افزود: پاسخگویی و شفاف‌سازی عملکرد در حوزه مدیریت شهری وظیفه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر است.

حجت الاسلام علیمردانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از توجه و عنایت فرمانده سپاه شهرستان البرز به اعضای شورای اسلامی شهر خواستار حل مشکل کمک شهرداری ها به مدارس شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم تدابیری اتخاذ شود که شهرداری ها بتوانند به صورت قانونی به مدارس سطح شهرهای خود کمک کنند تا مشکلی از لحاظ نظارتی پیش نیاید.

حبیبی عضو دیگر شورای شهر محمدیه نیز در پایان این جلسه ابراز کرد: جمعیت کثیری در محمدیه و مهرگان ساکن هستند و به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان لازم است که مورد توجه بیشتر مسوولان استانی بویژه در بحث آموزش و پرورش قرار بگیرد و با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان در این شهر هنرستانی در این منطقه احداث شود.

در خاتمه فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با حضور در مزار شهدای گمنام با خواندن فاتحه و اهدای گل یاد شهدا را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها